Monday, October 4, 2010

IceSkaTinG

assalamualaikum
sambil tersenyum aku menaip blog ni..Click Me~ disebabkan teringat kmbali tym pegi ke sunway pyramid ari sabtu 2 oct 2010..memang ni la salah 1 memory yg
nda aku lupakan..Click Me~hahhaha..
sebab men ice skating ni kiranya antara permainan yg mncabar jga
la...bukan semua orang leh luncur ngan pro main skating tu..hahahha..

nak dengar cito..meh pakat dduk ramai2 depan lappy or robot kmputer masing2...

kmi gerak dari kolej lbih kurang jam 11 pagi..tu pun kira da lewat jga disebabkan kwan kepda kak iryana tertido mati..janji kol 8..kol punya kol xda org yg sambut..aisss..hati da mula risau..(tpikir ..ruginya aku lau nda dpat p)Click Me~hihihihi....last choice mau jga p..kiranya mau ikut komuter ja la...nda lma pastu ada pla org kol kak yana..oh..org itu suda terjaga dr tidurnya..
yesss!!!jimat duit aku..nda pyah kuar bnyak duit n nda pyah sesak2 naik kTm.hihihihi...
n kmi pon tggu2 la kwan kak yana yg bernama aider..sambil2 menunggu tu..dengan perlahan aku mengeluarkan kamera yg tlah aku bekalkan dr sabah untuk menggambar aksi2 gadis dr pelbagai negeri ni..


pahang-perak-sabah-kedah

n benda ni x abish lagik..

to be continued...







- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...