Wednesday, October 6, 2010

memory of IceSkaTinG - 2 oct 2010 -

assalamualaikum...
cerita ini mengisahkan 8 oranQ sahabat yAnQ telah mrancang ke sunway pyramid unTuk bErmaiN iceSkaTing..apa yang bes tentang kami..kami adalah dari pelbagai negeri..

sabah-->>kedah-->>johor-->>perak-->>pahang..Click Me~

the owner of bLogger Daten sri dayanQClick Me~


irYana irsa peluncur terhebat!!Click Me~


kak fahna - bertekad membuat gelanggang ais depan umahClick Me~

kak yanG-tidak kenal erti ptus asa..Click Me~

wani-bersungguh2 untuk terus meluncurClick Me~

aider-mamat bebas tol-jimat-Click Me~

Eone-penyelamat sang adindaClick Me~

kak sha-mempunyai hero yang terus memberi sokongan yg paduClick Me~


ini kEnaNGan aku..ini koLeksi aKu..iNi gaMbaR aKu..iNi teMan aku..



kaLaw nak berkaWan..yanG paLing peNting iaLah mempuNyai kegeMaran yang Sama

seBelom baLik ke koLej..kami semPat sinGGah ke isTaNa keHakiman(alaManda)untk teRus menGukir potret2 yaNg aku pasti smua oRang aKan tersEngeh2 ktika menAtapnYa...
kak yana.dayanQ.kak sha.kak yang.wani.kak fahna

hanya mereka bErdua!!!Eone n aider


memory bersama tuan hamba tidak akan beTa lupakan..

sayanQ semua..

tamat






- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...