Monday, March 14, 2011

apasal buat blog??

Assalamualaikum

apsal aku buat blog???
ergghhh..sja..teda keja mau buat..so buat la karangan kat blog..
yaka???
hurmmmm....NO!!! aku buat blog sebab aku mahu berkongsi apa yang berlaku kat aku..
about my life..my kawan..my adik..my minat..my n my2 la...
n pasal muzik..fesyen gadis bertudung..isu2 semasa n more2 yg swaktu dngannya..
n fokus paling utama aku buat blog ni sebab fesyen..mau berkongsi psal fesyen2 gadis2 bertudung..hohohoho..bahagianya...hahaha
sebab fesyen ni kan berubah2 mengikut aliran zaman..so macam2 fesyen orang akan pakai n kekadang kita pon mcam teringin mo pkai fesyen macam tu...

n aku xsangka a pla dengan tertubuhnya blog selendanQburuk c dayanQ ni ada juga yang sempat tinjau2 n dapt info about fesyen from my blog..
wah..
mengterujakan bak kata david teo..ahahhaha


Between You and Sha Den
Sha Den 14 March at 10:19 Report
uits........saja gedik...tiap2 ari aku bkak ko pnya blog...thanks r....aku dpt info2 yg bez..t'utama fesyen.....ikhlas ni...k......


sunggoh gua x sangka..hahahaha.anyway..thanx kak sha...

sayonara!!



- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...