Wednesday, April 27, 2011

"MUMMYLOVERS MENCARI BLOG UTK DIREVIEW"

weih3...kali ni bukan segmen dari bro ben...sja mau try2 join segmen dari blog len..hahahha..bukan apa..kita sokong..yiihaaa...ahahha....tpi aku??sepa sokong...aiyayayayyaya..hahhahaha...

syarat2 kalau mau join segmen ni..yg aku terbacalah..
**follower blog tu mesti bawah 100..so aku layak la kan kan kan..ahhahah
** pastu dia suru letak sekeping gambar cun ..

urmmm....jap2..mo cari dlu gmbar mna yg cun..adehhh...mna 1 nih..hurmmmm..gua pilih pic ni....ok x???hahahaha


n pastu syarat2 len...
** beri komen tentang blog mommy..
- ekceli aku suka melancong ke blog2 yg comel..n blog mommy ni slah 1 blog yg gua slalu kunjung la jgak...betol comel..klau x caya jom lawatan sambil buat muka kiut ..
klik sini -->>>
mummyblog lovers

- lagi 1 gua memang respect la jga kan..even da bergelar mummy...still layan blog..yeahhh..mummy rock nih..hahhahaha..

thats all bebeh..allright...

sayonara!!!



- Syukran Ma'Assalam -

1 comment:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

THANKS DEAR!!
HEHEE...MALU BACA ENTRY NI...
WEE!!

BLOG INI AKAN DIREVIEW PADA:

REVIEW1
01/05/2011
8:00 AM

DAN

REVIEW2
02/05/2011
10:00 AM

KEEP IT UP BLOGGING YAAA!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...