Wednesday, May 4, 2011

interview


weeeeee.....ekceli kejap lagi aku ada interbiu..kelajuan degupan jntung tym ni masih boleh di kawal..oh no!!!kejap lagi ia akan mempunyai jiwa kelajuan yang terlalu mendatar...eiiii ap ak cakap ni...
ok3..cool beb..fuhhhhhh...aku ad interbiu ngn JHEINS (jab.hal ehwal agma islam Sabah)..interbiu ap??interbiu kawen??aah..mmg pon...eehhhhhh..bukan..aiya...(terlalu gentar..tsilap type)ahhahahah...interbiu start kul 2 petang..hurmmm..spnjg ak ad pngalamn interbiu ni..ni la 1st tym interbiu tym petang...yg org blang tym2 tu la pemancing2 akan ramai n perut tym tu opkos berdenyut kncang..ahhahaha..perut berdenyut???haih...

persediaan???adehhhh...series...aku x da persediaan apa2 pon..lihat sja tym ni..sempat lagi post entri gila ni...but i lob my blog..hahahahhah...so ap aku jwab nnti???ermmm...jawab ja la ap yg dorg tnya..right??hahahahha...

oh mceg ku berbunyi..msti kak suzen ni..gtaw yg dia da smpai...
**open meseg**
sekali dari digi reward lah...MENANGI KIT KECANTIKAN BERNILAI RM500 DNGAN SLOGAN YG PALING KREATIF..BLAH BLAH BLAH BLAH........

bengong..org ngah neves smpat pla dia suru bt slogan..otak ak tym ni da xda kreatif2 da....yg ak pk cmna mau berhntikan getaran jiwa yg melanda aku tika ni...pergghhh...ahhahahahha

ok la alls...doakan kejayaan aku...semoga aku selamat smpai tmpat interbiu tu dngan selamat n dpermudahkan soalan2 yg bakal diberiii...rsa cam mau jerit ja tym ni...
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....!!!hahhahahah


Sehubungan ini, ada satu doa khas yang boleh anda baca ketika menghadiri sesi temuduga kerja iaitu :-


Wahai Tuhanku,

Saya memohon pertolongan dengan Mu dan saya menyerah diri kepada Mu. Wahai Tuhanku, mudahkanlah untukku kesukaran pekerjaanku dan mudahkanlah untukku kesukaran perjalananku dan rezekikanlah daku kebajikan lebih banyak dari yang saya minta dan palingkanlah daripadaku segala kejahatan.

Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku, dan mudahkanlah urusanku. Wahai Tuhanku, bahawasanya saya memohon pemeliharaan Mu dan mempertaruhkan kepada Mu diriku, agamaku, ahliku dan kerabat-kerabatku dan segala nikmat yang telah saudari/saudara berikan kepadaku dan kepada mereka, baik mengenai akhirat mahupun mengenai dunia, peliharakanlah kami semua dari segala kejahatan, wahai Tuhan yang mulia.

Saya akui kesucian Mu wahai Tuhanku.

Amin.....


Sebaik-baiknya anda berdoalah dengan penuh adab dan yakin. Mudah-mudahan doa anda ini dimakbulkan. InshaAllah...

wish me luck.....

sayonara!!!

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...