Thursday, May 5, 2011

rukun negara ja???



hey kamu..!! ada pengalaman interview keja x??ada rasa neves ka tym tu??pengsan??haiiihhhh...semua peling ada tym 2...kekadang smpai kawan sndiri pun xknal..takut pnya pasal...tkut msuk tmuduga tu mcam tkut yg kita ni bakal bdepan dengan naga beso...hahahahhahah....tapi tu la kan...macam2 cerita n pngalaman yg org lalui tym interbiu ni...

so i think ni pngalaman interbiu gua yg paling dhsyat..pergghhh....memang seram...jejak ja kaki kat bngunan tu, trus abak2 jntungku...wakakakakak...na...nya urang like monster infront me...hahahahhahaha.......

aku malas la cerita kejadian yg menimpa aku n member2 aku..bukan apa..nnti pihak2 tertntu tnampak blog n crita psal dorg, blacklist pla my name yg sememngnya bersih suci murni..dyakini oleh sirim..ahhahhahah....

so soalan yang dorg tnya kat aku n member2 lain memang susah yg teramat, menggunakan otak yg cergas tuk berfkir...dya ingatan yg tajam..dan semestinya kepetahan bercakap dlam membina ayat..yeahhhh....

kluar ja my member dri bilik tmuduga..nama aku pula mnyusul tiba..opssss....seram i taw x??hahahahah...ok..dimulakan dngan bismillah...n bg slam kat pnmuduga2 kat depan aku....

pertanyaan pun bermula.....
" beri kan prinsip2 rukun negara "
aku memula neves trus tpkir(bia btol pcik ni)

"mana sijil S.U.I kmu msa thun 6??"
direct otak aku berputar,dorg ckap ari tu syart keja ni klulusan diploma..aphal mnta sjil thun 6??

thats all!!!!!!!!!!!

soalan yg aku rasa cukup syarat untuk menemuduga kami n mau sedapkan hati ja...hurmmmm

so....hebat x hebat tmuduga aku???nasib baik aku ni ambil berat psal rukun2 negara ni..ahahahhaha

huihhhh...aku malas mau ckap lelebih..tapi apa yang aku dapat hari ni hanya masa aku terbuang yang aku rasa boleh di isi dengan memakan seekor ayam panggang dan menternak lemak sebanyak 13 kilo sehari...namun...kejadian sebegini pla yg terjadi...

so apa yang aku mampu buat hanya bersyukur...memohon ampun dan seterusnya berdoa..berdoa berdoa...insyaAllah...

sayonara!!






- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...