Saturday, June 25, 2011

hari ini just col me aunty Zaza..ok!!


assalamualaikum..
ohaiyo..hihihi

25 dan 26 jun..sabtu dan ahad...negeri sabah telah kecoh dngan kehadiran Karnival Jom Heboh stlah 5 tahun tdak bertapak d sini...wah..ayt mcm buletin Utama plekkk..hahhahah....yes!!tu la yg aku mo kecoh2 ekcelinya..huhuhu...ibu2 bapa2..adik2..kakak2...abang2..ibu2 mertua..adik2 ipar smua trun p stadium Likas tuk mgheboh2 krnival tuh...ykew??huhuhu...

n kebetulan my sahabat trun kk hari jumaat tu..dia dtg ngn hsband n baby dia..so cute...then aku ajak la dorg p jom heboh hhohohoho..n hsband dia ckap ok ja..dorg pn mau jalan2 d kk jga...

assalamualaikum..
ohaiyo..hihihi

25 dan 26 jun..sabtu dan ahad...negeri sabah telah kecoh dngan kehadiran Karnival Jom Heboh stlah 5 tahun tdak bertapak d sini...wah..ayt mcm buletin Utama plekkk..hahhahah....yes!!tu la yg aku mo kecoh2 ekcelinya..huhuhu...ibu2 bapa2..adik2..kakak2...abang2..ibu2 mertua..adik2 ipar smua trun p stadium Likas tuk mgheboh2 krnival tuh...ykew??huhuhu...

n kebetulan my sahabat trun kk hari jumaat tu..dia dtg ngn hsband n baby dia..so cute...then aku ajak la dorg p jom heboh hhohohoho..n hsband dia ckap ok ja..dorg pn mau jalan2 d kk jga...

pic ni ja yg aku amik at jom heboh..bleh la...hahahahahah


n lpas raun2 kat tapak krnival tu...perot pn da bnyi rock da...then kmi pegi cntre point...mamam sana...hiiihihihih...n lpas raun2 kat tapak krnival tu...perot pn da bnyi rock da...then kmi pegi cntre point...mamam sana...hiiihihihih...kena belan makn KFC..wah...manuk2...ahhaha...
n lpas ja mkan2..borak2 jap...kita ke sesi mngambil gambo..yeah2..n sasaran utama ialah budak yg pling keci n di bawah umo...c arif..hihihihihi

laaa...ni la upanya aunty zaza tu...(buat muka comey slagi mmpu...)

alamak...dorg ni bgmbo jak...xmo tgok camera!!ahhaah

aik..apsal ibu aku ni cam kanak2 riang??hahhah


owh..aunty nana pun mo bgamba ngn aku lerhhh...posing mngigit jari..ngeh3..

oh no!!!aunty nana ni over pla mau cium aku..taw la aku ni llki yg encem...huiiihhh

jom balik umah...

ahahaahhaha..tu la konon yg berlaku tym makan..yg nda bleh blah tym nana mau kiss bdak keci tu..tetiba bdak tu pn tgok muka dia....aku yg xtahan men gelak ja...aku terlupa pla yg aku skg kat tmpat awam..n aku rsa smua org pndang kt tmpat kami tym tu...ahhahahaha...lpas tu kami pn pulang umah....yea3...

p/s >>best lepak ngn member lama even dia da ada husband...erti persahabatan kami tdak terpisah skalipun status berlainan...arif ko comel la...t aku jmpa ko aku cubit2 lagi k..ahhahahaha


sayOnaRa!!!!

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...