Friday, June 24, 2011

maharajalawak..Imam Muda..Kilauan Emas..mana yang korang layan..

assalamualaikum..


kenapa aku tetiba jadi malas malam ni...xda mud pla..adoiyyaiii...padahal aku rsa mlam ni 1 mlaysia tgok MahaRajaLawak kat astro warna 132...msti skg ni org da tgelak tahap renang berirama kat umah...klau bkan kat umah...kat kedai2 mamak...slalu kedai2 mamak penuh sbb tgok bola..tapi aku rasa kali ni pecah panggung kowt..tgok maharajalwak...bila da tgok tu..mkann yg kat dpan mata tu x tersentuh aku rasa...tym iklan baru la hirup minuman...lpas tu borak2 mau komen psal perform JozAN tu...ha..bila pla mau sentuk mee goreng ko tu minah..ahhahah...

1 crita lagi...bukan pasal maharajalawak ja malam ni...pasal imam muda pun heboh gak skg ni...siaran kat astro Oasis 106...aku tgok imam muda dlu sbb ada wakil dari sabah..lepas ja tkluo wakil dr sabah tu..aku da jarang tgok..kakakkkak...tapi aku ada tgok juga kat iklan tajuk imam muda malam ni..psal warga emas yanng dtggalkan oleh anak2 dorang...sedih wooo...tapi ak da tlpas tgok pla..huhuhu..xpa2..astro tu ska ulang tayang..kn..


lpas ja aku dngar pasal imam muda ni..tetiba aku tdngar ad 1 rncangan hiburan baru pla lagi kluo...amboi2..mntang2 la AF da xda...macik2 n pacik2 berumur 45 thun ke atas pla yng bertaruh dlm bidang nnyian...hurmmmm....Kilauan Emas kat astro Ria 104..ha...aisehhhh pacik2 n macik2 skg ni...mau jadi diva jgak kewww....huiihh...xpa..dorg mau tunjuk bakat tu...tym muda2 dlu bakat tu terpendam..so skg ni la tiba msanya tuk tnjukkan yang makcik2 teror jga dlam bidang nnyian..wahhh...klas tul macik2 n pacik2 skg ni...



so antara tiga2 channel hari ini..mana yg korang rasa mmberi manfaat...mana lagi santai...mana lagi relax...wah....ayat mcam dlam rncangn mari memasak...huihhh.....

p/s :: da muak ngn rancangan2 hiburan skg ni...kat mesia ni kurang buat rncngan2 berkaitan agama...ermmmm...renung2kan...

SayoNara!!

- Syukran Ma'Assalam -

2 comments:

Benrauf said...

Semua aku tak layan. baik pegi masjid dgr kuliah. hahaha.

Dayanqphrofile said...

wahhh...bgus2..bt entry ni skadar rnungan bersama..thnx ben

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...