Friday, June 24, 2011

review skit pasal kad kahwin Noh n mizz Nina

assalamualaikum...
ohaiyo...


rasa macam teruja pla bila dngaq cita pasal kahwin c noh ngn mizz nina ni..n hati aku pn berbunga2 bila crita2 psal my beloved person ni di heboh2kan....(beloved keww??org mau nikah da 1 hb ni laaa..!!)sob sob sob...sdeyhh pon ada juga...

ucapan tuk NOH(hujan)>>>moga2 ko x lpakan aku ae..n aku harap ko bahagia bersama si dia...jgn lpa jemput aku d hari persandingan ko...

lagu iringan>>> pelamin anganku musnah..bkan tenda biru ok!!hahhahha
(pengakuan tertutup)

waaahhh ayt cam ngok ja...tpi ok la kn dripda ad org tu dia pggil mizz nina tu NA jew??euuwww...ahahhaahha

ok tutup crita psal my feeling...n ap2 pn aku mau gtaw yg aku suka tgok kad kawin dorg...x sgka yg dorg ni fanatik jga bnda2 bkaitan jepun ni...arigato2..hahhaha..


ni la kad kawin yg comey tu..alolololo...klau ak dpat aku trus ltak kat frame tahu??hahhahahah

Kad kahwin Mizz Nina dan Noh Hujan unik dan menarik. Bertemakan kimono, pakaian traditional orang Jepun, kad kahwin mereka berdua ini sesungguhnya menunjukkan kefanatikan mereka terhadap budaya Jepun.
Mizz Nina dan Noh Hujan akan dinikahkan pada 1 Julai 2011 ini dengan wang hantaran sebanyak RM11,000 dan mas kahwin RM888.88. Semoga persiapan majlis mereka berjalan dengan lancarnya.


smoga terus kekal smpai nafas terakhir...amin2...wah...

sayonara!!



- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...