Thursday, July 21, 2011

Dia yang tampar aku!!huh !! berdendam ni...

Assalamualaikum...

so amcam shemuaaaaa.....still cute kn...yes..tapi tdak bagi saya..huahuahuahua...n ekceli aku bru ja lpas baik dr cakit..hukhukhuk...memula skit tekak ja..then demam..pastu batuk disalut kahak...eeuuwwww....yaksss..ok..skg ni sudah hampir 90% smbuh..alhamdulillah...wlaupun untuk kearah penyembuhan tu bermacam2 ubat yg berwarna terpaksa aku telan..pastu bntuk ubat tu tomey2 pla..hahahhaha...ok cerita habish...

so hari ni i da bleh datang ke skolah..msty murid2 tu da rindu i pnya sora merdu..hikhikhik....bsing ja skit..suara ngauman tkluar..wah...hahahah...n tadi subjek sirah...hhuihhh..ak ni klau bab sirah ni bkan x minat..ok ja..masalahnya aku ngaja bdak tahun 1...klau ak mo ikut kt dlam buku yg kna bagi, sukatan terlalu tggi..so aku xleh terangkan kat dorang...paham2 la bdak2 skg ni..mna layan crita2 nabi ni..kan...so aku pun pegi la rujuk ustajah N...pastu aku tnya.,kak..ap yg akak ajar dorang sirah ni..n dngan pntas kak suzen amik kertas n ckap,akak copy ni n suru bdak2 buat bnda ni ja...

fuhhhhh...sttle jga prob aku..n aku pn ikut jejak kak suzen n terus mlangkah ke pjabat pegi copy bnda yang perlu dibuat leh bebudak ni..ngeh3...aku pn x bnyak dduk ja arini..pnat..then bila smua da siap kaler2...dorg pn hantar kedepan..amboih..mcam2 bntuk kaler dorg guna..ni da tlebih sebi ni..biokann..hahaah

then tym rehat aku trus ja ke pjabat.asyik pnat ja kan..yala blom 100 pratus smbuh..hihihihi....ad bnyk borg lagi aku perlu isi...n tym aku khusyuk isi borang..kedengaran 1 tangisan...makin lama makin dekat..wah..tangisan si anak kecill..yg ak pkir tym tu msty bdak ni jatuh..biarlah...then tetiba aku dngar dr sorang guru..KENA TAMPAR??? dengan pntas ja aku pusing..wow..sepa tampar??bdak klas sbelah..ak tgok pipi bdak tu mmang da merah...gila berbisa tmparan bbudak skg...memang tamparan dendam ni..hahahhaha...adui...pastu bdak yg menampar tu pla dtang..dia ckap dia yg memang jahat..aiyo..bdak2 pnya hal..ak mlas mo amik port..sbb nnti aku tergelak..xbleh srius sngat..hahahhahha...upanya bdak yg mnmpar ni mmg da lma tggu saat menampar c bdak nngis td..ermm..berdendam upanya..kecik2 da pndai berdendam ae..xbek taw...ha...


ok guys..setakat n dua takat ni jer perkongsian rekaan cerita aku..wahahahahha....take care...lebiu all..

p/s :: msty sakit kan bila tampar dngan berperasaan..huihh...mo try??hahhaha

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...