Thursday, July 21, 2011

apa yang best sangat crita jepon ni..??

Assalamualaikum..

ohaiya gozaimas...hihihi...amboi3...da ckap jepong la plekk..hahahhaha...ekceli bru lpas tgok crita jepon stelah skian lama dtggalkan...ermmm..lama la jga...bkan apa..dlu kat kolej,crita jepon ap ja ko cari smua ada...so sumber untuk mncari crita2 jepon kat kolej dlu memang x pnah putus...memang bes yang teramat..



n bila da tlebih layan ngan crita jepon ni..kekadang smpai ak trbayang yg aku pn belakon skali kat crita tuh...huihhh..n kekadang klau soknya xda klas...hurmm..mata memang kepunan la dapat tdo..memang 1 malam tu tgok crita smpai habis..yala..kbnyakan crita2 jepon ni kan berepisod2...so cam klau mo tggu crita yg sterusnya..cam x sabar..jadi apa lagi..bertarung nyawa ngn mata la..hahhahaa....n budak yang selalu teman n skepala layan crita jepon ni bdak bilik aku...fareza syahira...made in johor..budak yang aku kenal hanya becakap sepatah dua ja.,.tetiba smpai sem 6 da macam kembar xbleh pisah...klau da duk layan cerita,fuhhhh...memang exited tahap bngunan runtuh...lagi2 klau mamat2 jepun yang belakon dlam cerita tu comel gila...rasa da cam jadi pminat fanatik la pla..tapi hanya bebrapa jam ja kami akan minat..bila da beralih cerita lain n mamat len pla blakon..kami akan minat pla mamat yang belakon macho dlam crita jepon 2..hahahahhaha...hhuh...memang x istiqomah langsung klau bab mamat2 jepon comel ni..nggak bisa pilih yang cocok emba..ganteng banget...hahahhahah..

Shun Oguri - Crows Zero II
Oguri Shun

Yamashita Tomohisa (Yamapi)

n yang paling penting thanx to dijah from KL n nma sebenar dia bkan aku x ingat..just ejaan nama dia ja ak xbrapa nk lulus..so sori jah..wakakakkak...say thnx kat dia sebab dia adalah sumber utama aku untuk terus memiliki cerita2 jepon n termasuklah cerita SAILORMOON...wahahahahah..lebiiu more2 la jah..t klau tym konvo jgn lpa bagi cerita2 jepon lagi k....rindu ketuk2 bilik ko malam2 smata2 mnta crita jepon..kakakkakaka....

kanon Akiyama


memang comel sngat2...n aku suka tym dorang cakp..suka3..hahahahha..over pla...n aku pn xtaw knapa aku kurang layang crita korea..bukan langsung x layan..kekadang ada la jga cerita2 korea tu gua layan..tapi gua lebih ke arah matahari terbit..ahhahahaha..okeh..gua chaw dlu..makan ubat n tido...yeahhhh


saYOanAra!!!







- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...