Tuesday, August 2, 2011

gelagat si kecil puasa

Assalamualaikum..

hari ni msuk skul dalam keadaan berpuasa..alhamdulillah..da hari kedua kita mnjalani ibadah posa...adik2 kt sana full posa ka arini??alolololo..cian...hahaha

so tdi sblom aku memulakan pelajaran,aku tnya murid2 thun 1...

ustazah >> smua posa ka??

murid thn 1 >> (dngan smngat dorg jawab)..puasa ustazah...

ustazah > ok sepa puasa full thniah..bleh jadi budak baik..

murid 1 >> ya ustazah..saya puasa penuh...
murid 2 > ustazah saya puasa setngah hari ja..tapi ada sahur td pagi..hihihi
murid 3 >> saya nda puasa (muka bngga)hahaahah

ustazah > mimi posa ka??
mimi >> posa ustazah (tapi kt tngan ada botol air)

aiyoyoyoyo..mcm2 a bdak2 ni..tapi yg pnting dorg ad keinginan untuk berpuasa..kan3...go go go go kids..slmat berpuasa smua...







- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...