Thursday, August 4, 2011

tutorial mudah untuk dapatkan header

Assalamualaikum


slamt dan slamat mnjalani ibdah posa kepada semua rakyat jelata.hakhakhak..beta ingin mmberitahu hal pnting sblom saya memakan maggi ayam ini..hahaahha...suka ckap bnda2 yg x lawak kn..haihhh..

ekceli gua mau kongsi 1 tutorial ni kpada anda2 shemua..tutorial ni mudah n senang ja mo buat..nda payah gna adobe photoshop pon...hnya mnggunakan photoscape..ha..kmu pkir photoscape tmpat kmu edit gmbar tepi pntai ja ka?nehhhh...skg naik taraf sda photoscape ni..bleh buat header blog...kikikiki...tapi pham2 la ba kn..klau dbndingkan dngan edit dri photoshop n phoscape...memang la photoshop lagi macho...kan2,n itu mmg untuk pakar2 yng berpngetahuan dlm ilmu hisab ja yg taw tu..ahahahha...

ok nda mau pnjang2 cerita..drpada bebel pnjang2 bek aku gtaw trus rahsia awet muda ni..eh salah..edit header ni..ha....tapi kn,aku nda mo buat,sbb ada suda yg tukang buat tuto ni..kmu just klik blog ni ja >>>> tutorial header guna photoscape..n yg pling best header ni dbuat scara trnsparents...yeahh..lihat sja hasil2 kraftangan ni..ahhahah

n kat bawah ni hasil air tngan aku mggunakn photoscape..xlawa mna pon..tpi aku suka..sbb mmg simple n puas ati a..





ok..slamat mncuba smua...slamat berpoce..hihihihihi

p/s :: mcm tukang promosi belog org ja..belog aku ad yg promosikan ka??hikhikhikhik..gurau wa..



- Syukran Ma'Assalam -

6 comments:

Far8 budak baik said...

seyes simple..
tapi lawa kn..
stylahh..
aku seyes tak tahu nk buat bha..
hahahaha

Taufan Bin Ribut said...

nice ^_^


Entri Terkini :Ayam beraya

Entri terdahulu :10 alasan munasabah kalau korang tak nak puasa



Watch my video songs ^_^

Gen2Merah said...

wahh, saya pun memang lama dah teringin nak hasilkan header ni.. ehehehe.. thanx ya sharing sini..

salam kunjung mengunjung ya
~Gen2Merah~

asamasin said...

bergune sgt.. :D

Dayanqphrofile said...

fa8budakbaik : ala..ko klik ja ba..sng ja tu..hahaha

taufanbinribut : thnx ^_^

gen2merah : buatla..yg besnya tuto ni trnsparent..hihih..slmt mncuba..

asamasin : beguna tuk masa hadpan..ahahha

HanyAkuYusra said...

cHAntIk~~~(**,)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...