Friday, September 30, 2011

Kenapa Lelaki Menangis??



Kaum Adam ini, susah sangat nak menangis.....tapi kalau dah menangis....huhuhu. Kata mak aku “lelaki yang mudah menangis ini, lelaki yang lembut hatinya”.......ada pula yg ckap lelaki nangis ni x macho..hakhak...apa2 pun kita tgok dlu kenapa lelaki tu nngis...

5 Perkara yang boleh menyebabkan lelaki menangis. Secara umumlah ye....

Di tinggalkan kekasih. Biasanya, lelaki akan menangis sekiranya dia di tinggalkan oleh kekasihnya...terutamanya penyebab perpisahan tu adalah kerana lelaki lain. Waaa sakit tu, namun bergantung dengan sedalam cinta lelaki tu terhadap kekasihnya.

Team Kesukaannya Kalah. Korang perna nampakkan di TV, terutamanya bola sepak....sampai tak tidur malam...sedih sanagt. Tapi yang hairannya tu...ada juga lelaki yang tak pandai main bola sepak....tapi minta gila dengan bola sepak....

Masa Lamarannya Di terima. Perna tengok kan...bukan senang nak melamar perempuan ini....kalau kena mak bapa si perempuan yang nak ribu-ribu...hantarannya....huhuh...kering poket!

Pada Masa Pernikahan. Lelaki juga akan mudah menangi masa ini.....menangis tanda kegembiraan. Susah paya bercinta..akhirnya berkahwin juga....

Dan terakhir, Masa Kelahiran Anak Pertama. Ya Allah..masa ini lah.... kebahagiaan berlipat lipat gandanya. Walau pun lelaki tu mengalami tekanan atau masalah...tapi bila dapat berita macam ini...huhu... nagis di buatnya!!


kalau lelaki nngis sebab kena kejar anjing??ada x?hahahahah

- Syukran Ma'Assalam -

2 comments:

Bell said...

1st time bell nmpak abg nangis time dia lepas selesai akad nikah..sah!! nmpklah mata dia merah2..huhu

selendanQpelangi said...

terharu sngat la,sbb da jdi suami org..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...