Friday, October 28, 2011

Agak2 leh jawab x soalan exam aku??


terkejut la konon tajuk entry aku cm tu..ahhahahaa...kat bawah ni aku mau kongsikan kertas2 soalan yang akku buat tuk murid2 tahun 1..pelajaran tauhid..hahahhah
agak2 korang leh jawab x soalan i ni...hurmmm???

suaikan.

jawab betul atau salah

suaikan

warnakan perkataan yg sama

dapat jawab?wah tahniah..sila amik hadiah anda d petronas yang berdekatan ok..hahahhahah..n ramai student aku yg dapat 100 markah..wow...



aku pon x pasti la samada soalan aku ni senang giler atau apa...aku xbleh mau agak la student kat klas aku..sbb tym kat kelas masyaAllah..punya la payah mau buat latihan,n slalu ja dpat markah rendah...n x sangka pla exam ni ramai dapat markah tinggi..n xda yang gagal..hihihi...
tahniah2..

- Syukran Ma'Assalam -

2 comments:

Asyikin said...

budak-budak skrg dah bijak dah :)

aimaniman said...

senang kalau boleh baca jawi.. kalau x boleh benda kacang pun jadi bapak susah.. sbb tu akak antar anak2 kat taska abim.. x payah aar taska nak blajar bahasa cina ke inggeris ke.. inggeris bleh baca kat sekolah bhs cina taw ngan berbual ngan org cina dah.. tapi jawi kene taw btol2 .. sonang nak kenal huruf al-Q dik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...