Sunday, October 2, 2011

Cabut dari menjadi MC hahaha

assalamualaikum..

huih awal2 da buat entry..tapi da jadi perkara besa kpada blogger2 yang tegar..disamping melayan teh panas bersama roti kosong..aih....terrbaaekkk...
da pula tym2 ni dngan lagu c nera tu...ala yg KIKI bHA tu...hahhahaha....terjiwang skejap..haihhh..

ekceli skg ni aku ada kojo...ala budak2 tahun 6 motivasi..lpas exam UPSR hari tu..miggu dpan exam UPSU pla..hnya bgi mereka yg bersekolah agama ja la...klau xda tu da merdeka lerhhhh!!eh..UPSU ae korang pggil..or wat??mybe klau negeri len pggil len kali kan..hohoho

tapi knapa aku masi teguh d dpan lappy..hahahhaha...saja,sbb xwat bnda apa pn kat sana...n tetiba pla da nama aku tersenarai jadik MC tuk memulakan motivation tu..errgghhhh...aku bnyak ckap tu mmg la bnyak ckap kn..tapi klau tuk bnda2 yg formal ni aku scara otomatik jadi sorang gagap n pemalu..awwww...mak malu taw..hahhah...TAPI klau org tu kat sebelah aku len laaa...air liur ak pon boleh tersembur..hahahahha..

so wat can i do bebeh....apa lagi..cabutttttttt...hahhahaha...

P/S :: muka aku ni mmg x layak jadi ustazah..ada plak student tu pggil guwa kakak..o men....ahahahah



- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...