Monday, November 21, 2011

aku dan sahabat lama

Assalamualaikum

jangan terkejut klau aku rajin update blog malam ni..semuanya gara2 bola bola n bola...aku xdapat tgok tv...telinga ni sabar ja dngar org kat dlam umah..jiran sebelah mnyebelah mnjerit..erghhhh...lupakan...

ok pic kat bawah ni adalah shabat lama aku yang sama2 sekolah kat SMKA Toh Puan Hajjah Rahmah Sembulan Kota Kinabalu Sabah..memula tgok dari jauh xkenal,sebab tym tu hnya separuh ja muka dia aku tgok,then stelah dia pusing,aik niu mcam mmber lama...yes konfem minah ni,aku tegur a...memula tu dia buat muka xtaw,cam kenal xkenal,dlam aty aku tym tu minta2 la aku x salah orang,klau tersalah maunya aku letak muka aku ngan tepung gandum...hahahha


last2 tu baru la eh ko....lama x jmpa,so mcam korang2 la juga kn,klau da lama xjmpa soklan2 basic ko keja mana?da kawen ka belom?ko buat apa kat sini?ngan sepa ko jalan?n tnya pasal kawan2 len..aihh..macam2 la kan...


so bnda yg aku tak kan lupa klau jmpa org yg lama x jmpa adalah mngambil gambar dengan control ayu...yeahhh...


sebelom gerak kami tukar2 nom fon then chaw ikut haluan masing2 ..hhahaha

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...