Friday, December 16, 2011

kebahagiaan budak hingusan


Gundah..
bila aku menulis sesuatu dengan sries..benda2 seperti ini adalah tidak wajib untuk dilayan..sdiakan tong sampah untuk memuntahkan jika anda mengerling tulisan ini..berikutan tentang hati yang terbelah sebentar tadi akibat satu letupan yang sepatutnya tidak perlu di bangkitkan lagi..untuk apa kau suarakan teriakan seperti itu?jika teriakan itu kau ibaratkan suatu lakonan yang tidak akan ditapis oleh si penjajah dusta?
mungkin aku kurang arif dalam membicarakan hal itu dan ini..tapi aku juga manusia yang punya hati berdarah..namun sukar untuk untuk di bilang berapa kali hati itu pernah sakit akibat bayangan suara itu..
errghhhhh memang teramat pedih dan teramat sukar untuk diubati lagi…buang saja hati itu supaya kau tidak lagi alfa dalam perangkap kotor..bertepuk tampar muka sebanyak dua belas kali…ini mungkin alasan cetek yang dikeluarkan..sedar?

agak sukar ditafsir barisan ayat ini..buang ke hujung dunia untuk tidak di ingat lagi..buang..buang..buang..supaya kau lebih nampak cahaya bahagia yang sudah lama tersadai di sini..
pergilah~~

cap jari DayanQ Ibrahim

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...