Thursday, December 29, 2011

Terima Kad Jemputan Super Tomey


ok ekceli xda apa pon aku maw post tuk ari ni..so sambil temankan c nana tu tgok live chat ngan Zikir n Dhia di TV3 online..sambil2 tu jga hapdate apa2 bnda yg hlangkan kboringan gua..ye dak??

mo crita skit la kn..meh dekat sni...kad jemputan kawin kat atas tu bukan i yg kawin taw.. aku saja maw tayangkan ngan kamu2 shemua...sebab aku tertarik ngan kad jemputan tu..sweet sngat n terlalu comel i think la...mmg la tgok cam ala2 kebaratan skit..tapi ni kan just kad jemputan jewk...simple but nice daddy i cakap taw..hahahha..

jmputan dari dari jiran sbelah umah aku ja..ada budak hanto kat umah aku awal2 pagi...sriesly budak tu mmg mau kejutkan aku 1 family dari tido...dia pnya salam mak ai..boleh 1 kg kowt dngar..tapi problem nya sorang pon xda yg bngun..aiyak..last2 aku juga yang bngun p buka pintu...buka pintu ja..lorh ingat org mau sedekah daging rusa ka apa...kad jemputan kawin upanya..hurmmm..skali aku buka bnda yg aku ckap mmula " ala tomeynya kad "..ahahhah lbih kurang gtu la bedah oi..haaaa...even xdala secomel kad kawin Noh ngn Mizz Nina tu..(mau jga msuk nama tu)

haaa...apa2 pun SELAMAT PENGANTIN BARU kpda yang bakal2 pengantin yg melangsungkan perkahwinan n kpda yang da pun berkahwin baru2 ni...tahniah2.. semoga berbhagia hngga akhir hayat..aminnn...

sambil2 tu jom amik mud pegi umah orang kawin ngan lagu ni..layaaaannnn..jom makan preee..yey~~~hahahaha


horeeeyyyyyyy

tata

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...