Monday, February 27, 2012

“TIDAK SEMPURNANYA AKU”

AWAK...!!
jangan diragui akan kesetiaan ku..
jangan membuat hati mu sentiasa ragu.
bila aku kata aku sayang ia bukan sekadar kata2
ia adalah satu rasa diberi yg ESA yg begitu ku hargai nilainya..

ku akui aku tak secantik bidadari…
tapi cukup bagiku utk bersamamu aku merasakan diriku umpama Puteri..
bila dirimu menjaga hatiku dgn penuh berhati2…
setiap kata yg terluah cukup tersusun indah..
mencintaimu membuat aku sentiasa yakin dgn segala keadaan yg aku lalui


bila ada yg iri ttg kita
dirimu seakan keliru..
ketahuilah Putera ku tiada sesiapa diantara kita..
tak mungkin hatiku semudah itu menerima cinta yg lain.
ada kamu dalam hidupku sudah cukup..…
MEMBUAT AKU RASA SEMPURNA DALAM “TIDAK SEMPURNANYA AKU”



- Syukran Ma'Assalam -

1 comment:

Anonymous said...

itulah cinta ;) slm knl.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...