Friday, April 27, 2012

BEN ASHAARI DAN BLOG AKU

BEN ASHAARI


oh yey..pagi jumaat join segmen dri Raja Segmen dalam belog...hahaha...

** Berikan satu perkataan yang korang rasa blog korang sama dengan blog aku.. Contoh blog ini ,  SANTAI atau SIMPLE ..dll



Simple n Klasik

wah klasik kew...ahhahah..ala kira cincai la ba kan..klasik..sbb aku lebih suka bnda2 klasik atau Vintage2 ni..nampak style tapi still utamakan kesimple lan...hahahaha ayat merosakkan bhasa..


n u can join to...just klik 




selesai??

ok jom main masak2..n yg llaki jgan lupa solat

jumaat...^_^



Tutup segmen , jam 12 tengahari ini 

- Syukran Ma'Assalam -

9 comments:

Pka Rahim said...

hai pka pon join segmen abg ben.
jom singgah blog pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-dan-blog-aku.html

tq :)

RamRamCute said...

as salam...

singgah sini dari segmen yang sama...

salykin sobry said...

join ramai2

Jay said...

Datang dari segmen yang sama..salam kenal:)

Fatin Liyana said...

yuhuu !! yana datang dari segmen yang sama ;)

Aziela said...

Singgah sini juga....

Unknown said...

Assalamualaikum
singgah sini dari segmen yang sama =)
follow sini jugak =)
jom datang blog saya pulak ye =)

jemput baca entry yang ni..ada info berguna untuk dikongsi buat semua =)

http://mksyahir.blogspot.com/2012/04/saya-tegur-sebab-saya-sayangkan-awak.html

Unknown said...

saya tak join , tapi saya datang nak sokong :)
happy blogging yea ..

Unknown said...

wahh simple klasik..~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...