Monday, April 30, 2012

Lakaran Cikgu Hieda




Bismillahirrahmanirrahim..pabila matak ku buka,ucapan syukur membisik sukma..

Alhamdulillah..dia masih sudi meminjamkan nyawa..

Aku punya waktu untuk memperbaiki diri yang sering digelumangi dosa..

Subhanallah..segala ciptannMu tetap berdiri teguh di paksinya..

menghiasai dunia yang sedang duduk bersila..

Allahuakbar..Dia mendengar tiap bait doa..

Merahmati kalian yang aku cinta..

moga dikau mengecapi bahagia..

Ya Allah..Terima kasih untuk setiap nikmatMu yang aku ada..

di sayangi Ibu, Ayah & keluarga..


Di dampingi teman sahabat selamanya...

semalam, hari ini, dan sampai bila-bila..

InsyaAllah.. sebelum aku pejam mata..inginku Dikau tahu 1 per kara..

rindu ini IKHLAS dan NYATA...



Nukilan Ummu Hidayatul Husna @ Ieda


sungguh aku terharu kata kata ini di kirim tika org smua d buai mimpi,dan aku mndapat kata2 indah dari seorang sahabat..

Alhamdulillah..aku bersyukur punya sahabat yang masih merindui aku..walaupun jarak antara kami beribu batu..(tapi kalau naik kapal terbang 2 jam ja..)hahahah

Subhanallah..aku teruja dngan setiap bait2 yang dia kirimkan kepada aku..

terima kasih ya Allah..mempertemukan aku seorang sahabat sepertinya...

Allahuakbar...aku sentiasa mengingati diri mu dan kenangan waktu bersamamu sahabat...



Aku dan ieda




















p/s :: jom kongsi if member korang ada buat camni..hihihi

- Syukran Ma'Assalam -

1 comment:

REDMINIBEESHOP said...

salam,awak pun mmber ummu yea.?
saya pun de dpt mssage dri die time tgh2 mlm mcm nie.!
die emang baik orgnyea kn.?
kreatif plak tue..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...