Thursday, April 12, 2012

Kami Bertiga Sudah Bertemu..Yang Len Bila Lagi?

Assalamualaikum..

errggghhh malasnya mau update...malasnya mau type2...euuuwww..bek buang saja gelaran blogger yang terpampang kat bahu...tapi tu la keadaan aku now..hahahha..g biar dalam 2 3 minggu..baru update..malasnya..

Tapi benda ni still mau dikongsi even suda terjeruk beberapa hari..bukan apa..supaya kelihatan lebih manis kalau lama diperam..hahhahah..

Sebenarnya kejadian ini berlaku pada hari sabtu lepas..sungguh la da lama..tapi baru dkeluarkan..wah da macam cerita seram2 la pla konon..hihihi...pada mulanya c gadis ni inbox at my fb jemput ke rumah nya koz ada kenduri kesyukuran skit,aku pun xdapat konfem lagi mau pegi or tidak tym tu..sbb tkut ada ap2 plan n xda teman..then dalam hari jumaat tu baru lah aku cari my geng karas sapa2 yg ada free kan..

mmula aku tnya ustajah awin..then dia xdapat pula pegi sbb ada kursus kawen kowt..eh kursus kurus..ermmm salah lagi,kursus cara mendidik anak2 kali tu,aku pun x pasti..so pasni win sng la ko mau jaga anak ko,nda payah la cam kami ni nnti kelam kabut kalau nmpak anak sendiri terberak or kencing kat sluar kan..hahhahahhah

ermmmm n baru teringat budak tegar hindustan ni,dia bru abis study n i think dia msty lepak umah ja,so aku ajak dia n dia pon bersetuju..yey ada teman yo...jam 3.15 cam tu kami gerak ke rumah gadis yg menjemput itu,eh lupa pla,nama gadis yg mnjemput tu kami pggil J.J..tapi aku dngar kat umah kena pggil LEA...n ekceli nama dia Jamalia,,ermm sory j klau salah ejaan..hahahha

sambung cerita smula,so sbelum pegi aku sms la ngan kawan ni,lupa lagi,,kawan yg aku ajak tu namanya Eby a.k.a Siti Amirah..so sms punya sms tnya la pakai baju apa,aku da set kat otak aku pakai baju besa ja,tapi sopan2 la kan,n eby ni tnya pla.bukan pakai baju kurung?errrmmmm...ok fine pakai baju kurung la...aku pun cari la baju kurung..wah ayu ngko..ha...

mau diikutkan cerita dia punya sms tu mmg mngatakan yg dia akan pkai baju kurung kan..tym g amik dia kat umah,da pula dia pkai dree n sluar..perrgghhh tym tu da la cuaca panas,dngan hati yg tdak terduga aku mmbebel kat dia,ko cakap pkai baju kurung..tergelak2 dia cakap la aku ingat ko pkai baju besa...eiiiiii c eby ni...ndapa2...hahahahhahaha


Haku..with my speeky..anyonyonyo..hahahha

ni la EBY...si gadis yg kukenali dngan ketegaran hindustan n yellow


with J.J..gadis yg jemput aku g kenduri kat umahnya,(kecewa xda kompang smbut aku)


here we are...rindu mau berkumpul ngan yang len...


peace kacang peace...happy.rindu..gurau..semua still ada..

lepas balik dari kenduri jj..aku ngan eby jalan2 jap kat One Place...saja lepak2 lagi..yey

so kawan2 yang membaca my belog ni..camni la keadaan kami skg,ada perubahan?sikit la...kan..tapi perangai n persahabatan dngan anda tidak akan berubah...yeah...sangat merindui jaman2 sikulah kat SMKA Limauan thun 2006...

bila agaknya kita semua akan berkumpul ramai..cerita pasal kerjaya kamu semua,pasal anak2 kamu...yey..mesty bes sambil minum2 tea,nda mau minum niskipi or kupi..bikin paning..hahhahahha





hingga bertemu lagi sahabat2 semua...with love heart deep2...

- Syukran Ma'Assalam -

2 comments:

Jay JameeL said...

I like this en3..really miss u guys..nnt kt kumpul rmai2 bln 6 r..lg 1,y u mentioned my nickname hah?tp ayu kan nm 2?2 la ak x gn..cam x ngam plak ngan ak..wakaka..

♥ نورحازانه ابراهيم ♥ said...

Jay JameeL - yey ok fine..sngat comel..ceh nda ngam la konon...saya rindu anda smula..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...