Thursday, April 12, 2012

Tiga Temujanji Yang Tak Menjadi

Assalamualaikum

ni plak story semalam..aku ni mmg suka share cerita yang diperam..11 april tu besday my adik mizznana..so  dengan semngatnya dia cuti tym tu n ajak aku kluar g kk..konon cam mau celebrate la..tapi hampeh..xda apa pon,sbab aku x gaji lagi..so dia yg kena belanja aku..wakakkakaka kejam..


mmula kami plan mau tgok wayang.. 3 Temu janji..memang semngat juga la terus berbaris beli tiket..tym tu kami da sampai jam 12.30..tggu punya tggu ttba ttgok jadual tyangan cerita tu..jam 12.oo,jam 3.30 n 6..
so kalau amik jam 12 mmg da lpas la kan..then nda kan tgok jam 3??oh no..tamo2...trus kami blah dari situ..erggghhh..nana sedih sungguh  yer sbab mau sangat tgok cer tu...sob sob sob..t kita tgok 5 temujanji plak..hahaha


tak taw mau g mana..tangan pun gatal kluokan camera ..ha..hambil ko,xkisah kat mana,flash tetap dimana2..ahhahaha

 ngeeeee...

with Farina..kawwwwan kepada awang..

 mana aku??sob sob sob

my adik..awang n nana


jalan punya jalan..memang xda tujuan langsung...n tetiba tekak mau makan eskem pula da...yg c nana pun on ja..dia sebagai bank pada hari tu ready mengeluarkan uwangnya..yey..hahhahah...

aku suka eskem ni..sbab x manis sangat..tapi corn dia cam manis skit lerh..balance la kiranya...so memang terbaekkkk..sapa2 yang ingin ke sabah,nnti aku bawa korang g sana ok..hahahhaha...




yummmmiiii..jom layan...eskem jenis aku ni besa2 ja..xda campur apa2...berharga rm2.30sen..


 

hamboi2 cik nana ni..ha yang budak ni dia campur ngan coklat rice...tu yg hitam2 tu coklat rice la tu..awww..

 cam nda puas hati ni...gggrrrrrrrr

apasal ngan eskem aku..ahhahhaha,sweet kan aku nampak tinggi...yey



last story..saya menjadi a real nerd...yey...






selamat malam


- Syukran Ma'Assalam -

3 comments:

Cinoi Lavigne said...

Aku suka ni karamel almondo beh. Sebab dia aiskrim ringan, tak rasa muak mau habiskan

KhuZa SunshiNe said...

teda si gg...jeles kali dia tu..hehehe
btw, rindu mau mkn eskrim tu..
sedap..

dayanQueen said...

Cinoi Lavigne : betul3..memang terbaek ni eskem..hihi

KhuZa SunshiNe : harus jeles..sana teda ka?kakakka..mau kasi jeles ko skali..hhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...