Saturday, June 23, 2012

Bila Jauh..Rindu itu Pasti Ada...

Assalamualaikum

hola hola holi kalian2 smua...hujung2 miggu camni memang best update belog..xda benda mau dipikir da..hakhakhak..orite aku just mau share story psal sebelom aku keberangkatan aku ke tempat dimana aku bertugas,aku haruslah berjumpa wanita kesayanganku..my mom..hukhukhuk...rindu sngat kat mama i ni taw....

so seprti selalu aku with my sisters akan jumpa my mum tmpat nana keja..sebab cam senang skit la jmpa kat sana..hihihi..xmo la banyak2 bebel kan..just bnyak ost pic ja sebenarnya..hahahhaha...

ada muka orang cam da berkahwin ka?hahahha

nama kitew boboy..ensem x kitew..ahhahah

yey c budak kecik pun mau bgaya juga...kitorang semua kembar la....

muka dak kecik tu da mcam rimas...seisi bergambar tetap diteruskan..hahahhh

tapi tym kami syok2 bergambar,dak kecik tu buat hal pula,merengek minta dilepaskan kali,gewram i taw..then tanpa meghiraukan dia minta dilepaskan,satu kejadian telah berlaku...jeng jeng jeng...

huaaaaaaaaaaaaaa..boboy smpai menngis mnta dilepaskan..muka dua org minah tu slumber xhiraukan,kejam sunggoh...huh...hahahahha



saya rindu mereka..hakhakhak..ni la bila berjauhan ni,pasti merindui saat2 gaduh gelak ketawa ngan dorang...cam gud2 la pla kan,hahahhaha...








p/s :: aku da belajar cakap dusun kat ranau ni,ponsikou maksudnya terima kasih...wahh..hahahahaha
- Syukran Ma'Assalam -

4 comments:

Unknown said...

Comeyynya budak tuuu .. :D

♥ نورحازانه ابراهيم ♥ said...

ahhaha..tomey kan..hihi

suwara entertainment said...

ala sian dia nak mintak lepaskan ye..hehehehe..comel sgt!

♥ نورحازانه ابراهيم ♥ said...

hahaha..dsbabkn comel la saya x lpaskan..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...