Saturday, March 8, 2014

"Sibuk is busy"

Assalamualaikum

hari hari ku semakin sibuk
setiap hari pasti ada kerja yang perlu dibuat,
walau sekecil apa pun kerja..pasti diterokai setiap inci,
pasti dibuat dengan ikhlas,
kalau tidak porak peranda jadinya..

hari hariku semakin sibuk..
dari hanya sekeping kertas 
kini buku setebal novel
namun tabiat yang lama belum pulih
masih terikat dengan perkataan 'nanti'..

hari hariku semakin sibuk,
percaya pada diri sendiri,
aku mampu melakukannya
walaupun aku taw kerja last minit terlalu bahaya,
akan aku cuba mengubah dari perkataan 'nanti' kepada 'sekarang'..


sejak masuk maktab..cuti sekolah sudak idak bererti bagi aku lagi..hakhakhak..

maaf..aku perlu buat ayat2 skema untuk mluahkan apa yang perlu dicakap..(amenda ayat aku ni...hahhaha)










yang menaip,
dayangNoor







- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...