Monday, November 24, 2014

Amad oh Amad

Assalamualaikum...

si kecik yang bakal aku kongsi arini adalah tentang my niece yang sunggoh hensem tapi kenakalan dia yang sunggoh power...tapi still sayang dia juga...sebab dak kecik ni la penyeri kitaorang kat umah...kat bawah ni gmbar dia masa muda2 dulu...masa ni blom pandai melangkah..belum pandai berdiri dengan sendirinya..masa tu geram sangat tgok dia sebab comel..skg geram btol la pla tgok dia berlari sana sini x pandai duk diam....huahhh..

ok jangan banyak membebel gara2 pasal dak kecik ni...korang layan la gambar2 dia ni... 


amad ketika berumur 4bulan


" dah kenapa makcik aku sorang ni" ...hahhaha

encem x saya....

hambooi...jadi mat bunga sekejap...



bergaya sunggoh si kecik ni...kalah wak doyok ...hahahhaha



aik sapa pula dak kecik yang kat bawah ni...ni pla amad versi 2...Ahmad Fitri.. dia ni adik kepada amad yg kat atas tu..

"huekkk..hye..saya fitri..adik kpada abang amad..hikhikhik "


alolololo da jadi abang pon ko kn amad...


ada gaya seorang abang yang baik x ?hahhahaha


p/s : lama x hapdate blog sbenarnya...kbetulan pla kna suruh buat tuk tugasan kat IPG KENT...doakan aku n n kawan2 berjaya okaih....



- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...