Thursday, February 10, 2011

c Danish yang nakal..

Assalamualaikum

so hari ini alhamdulillah hari kedua aku ngajar kat skul..hurmm..diriku semakin dikenali..so aku xpayah la buat muka2 kaver lagi lpas ni..just sesetengah student tu ja yg still x tahu khadiranku d skul 2..
aihhhh..pdulikan..ahhahah...hari ini aku lambat sket bangun koz x ngajar pagi..n aku ngajar kul 2 ptang...hehhehehe...
subject hari ini adalah subjek bahasa arab..pergghhh...aku mula garu kpala..mo ajar apa budak2 ni..n tgok bdak thun brpa..oh lega..dak tahun 1 ja upanya..n aku tnya kak diyul slah sorang guru kat skul tu, "kak cmna mo ajar dak2 ni"...dia ckap ala ko tulis ja kat papan putih n suru baca..pastu suru buat latihan..wah..nmpak mcam easy..mmg easy pon...
then gua masuk la klas bdak tahun 1..cm besa bagi salam kat ustazah(aku la tu) n baca doa...
aku buat apa yg kak diyul ckap..mmg sng keja ni..tapi.....ergggghhhh...kena tahan dowh bdak2 dia sunggoh noty3....ahhahahahaha....
tapi dorang comel...aku suru baca pergghh laugan dorang boleh runtuh bgunan skola...nyaring lagi..adede...

ni la budak2 tahun 1 kat tmpat aku ngajo..hahhaha..shumil n naughty..nampak tak budak yang cam chinese2 sket muka dia..nama dia danish..dak ni mmg suka nyakat aku..nakal sunggoh..

ha ni girls kat klas tahun 1...adik sdang nulis ni namanya..ermm..ala x ingat lorh..nma dorang pnjang sngat..pon bising sunggoh..dia suru orang diam tapi keja dia xpndai siap2..
nmpak kn dak laki kat blakng tu..haih tu c danish...tgok..lom apa2 lagi da pegi tmpat girls..men wrna2 katanya..ahahhaha

see??dak danish tu hilang kat tmpat duduk dia..tgok la buku dia atas meja..keja xsiap lagi tu..
hahhahahha...apa2 la..kena pham prangai budak2 ni...klaw xtahan stop from teaching la jwabnya...hahahahah..

orite la..aku happy ..n hope anda pon happy...
mata suda terasa beban..so paham2 la..
semoga kita terus diberkati dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat..

amin...

sayonara



- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...