Thursday, February 10, 2011

Dugaan Tol.........

errggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

mood pada jam 10.53 pm : sangat2 geram

hari kegeraman berlaku : khamis

adoi gila tol emosi aku tym ni...teramat sakit hati vs hilang sabar...tapi sebab keimanan tu still ada dalam diri...sabar tu ada lagi..kalau x mmg kena juga tendangan sulong dari aku..
mau cakap bodoh bangang tak juga..umo da meningkat..so fikiran tu kena la matang..susah tol kalaw sebumbung dengan perempuan yang mmpunyai kejelesan yang bertahap gedik mau mampos ni............

ha mau kena kepit kali dia punya kepala tu ngan ketam ni..nda pandai sedar2 diri..ingat umo makin muda ka??
kau!!!!setakat pandai masak sana nda payah la kalau laki sendiri pon nda pandai jaga...he's my dad ok...ko mo jeles apa hal..memang siol betol la....
otak tu da set yang aku with my adik x leh kuar ngan my dad tanpa dia..
hoiiiii...ko sepa..kau tu pendatang baru...kira menumpang juga..
sedarlah diri tu sket...

apa2 pon..ni memang dugaan yang perlu aku lalui setiap hari..moga aku terus di beri kesabaran n mudah mudahan penendang sulong aku ni x sampai kat kapala hotak dia..

sayonara!!

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...