Sunday, March 6, 2011

cara Ku !!!

assalamualaikum..


bila da bergelar ustazah ni..macam2 benda gua blajar bnda baru...n macam2 juga la gua mo ubah pnmpilan tuk jadi lebih ayu lagi sopan..awwww..ahahha ...tapi semua tu hanya sementara sahaja....aku sudah mencuba..mencuba dan mencuba...tapi ia gagal lagi..benda yang kita da besa buat..memang x bleh elak da..contoh aksi pic d bwah ni..aiyoooo...macik nana yang amik pic nih tnpa dsedari...baju da lawa da..siap ngn selendang purple..manis la konon...skali tgok cara duduk..aiya....bakal2 mak mertua pon bleh lari lintang pukang tgok gaya seperti ini dpan mata dia..hhahahhah

- sebelum -
- selepas -
muka kaver selepas tahu gambar sdang d ambil...hp still mlekat kat tngan..hahahahh


-sebelom -
skali lagi....kaki naik ke atas kursi..aih..kbiasaan tol..tapi ni sopan sket..hahahahah

- selepas -
aiseh3...aku mmbuat aksi ayu dengan ikhlas..ahhahaha


hei Azrul..gua sdang bersistem pesanan ringkas bersma anda!!!

sayonara!!!

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...