Sunday, November 27, 2011

Sejarah Graduasi Ku Part 1

alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah ..pada 26 - 12 2011 bersamaan hari sabtu,aku telah pon selamat berkonvo dengan selamat...syukur ke hadrat Allah..hanya itu sahaja ucapan yng bagi aku mmberi beribu2 makna dalam hidup aku..n aku rasa moment kali ni mmg aku akan simpan kat dalam album ingatan aku sampai bila2..even kotak ingatan aku ni ada prob skit..hahahha

ini disebabkan aku telah pon bergraduasi di KOLEJ UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA SELANGOR..oh tahniah my dear..untuk saya k..ahhahaha

dan alhamdulillah juga keluarga aku pon ada bersama aku d hari bahgia ni..wah...memang xsangka sngat dapat bergraduasi d kolej ni dalam bidang Fakulti pengajian Islam..

dalam masa yg sama,kegembiraan aku jga turut terserlah sngat2 bila jmpa smula mmber2 lama tym kat kolej setelah stahun ktaorang terpisah...wow...baru stahun...so lpas ni xtaw la bila lagi kami akan berjumpa...sebab lpas ni aku akan menetap d sabah n dorang kat semenanjung..hurmmm...

tu la bila pepatah berbunyi,setiap pertemuan..pasti ada perpisahan...so ayat ni turut sama berlaku ngan aku...tapi nda apa..doakan kan lah kami semoga berjaya dalam bidang2 yang kami bawa samada sekarang atau d masa akan datang...

the next story akan ceritakan d part len pula...semoga anda semua sntiasa d berkati olehNYA..aminnn

- Syukran Ma'Assalam -

3 comments:

ShahzCudin said...

tahniah..

FatihahRadzi said...

tahniah dah graduate ! nice entry :D

Sue-Rya AQ said...

tahniah dik..semoga terus cemerlang di masa akan dtg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...