Thursday, February 16, 2012

Kita Harus Sedar Kita Hidup Untuk Siapa?

bersikap tegang dengan aku bukan buat aku rugi hidup kat dunia ni pun...aku pegi kerja..aku balik kerja aku gembira..xkisah lah buat benda yang sama..aku masih boleh mngukir senyuman even senyuman aku x la cun mana pon kan..hahahha..tapi alhamdulillah bila aku dikelilingi si kecil yang pelbagai kerenah..pelbagai bnda yang mereka tunjukkan pada aku..aku bersyukur kerana si kecil itu lebih membuat aku bahgia daripda orang yang umur semakin banyak tapi tidak pernah menghargai kehidupan yang ada di sekelilingnya...

bila kesusahan menimpa..kenapa masa tu baru mencari kebahagiaan?kenapa perlu ke kiri ke kanan untuk mendapat perhatian?hidup kat dunia ni xperlu lah nak tunjukkan siapa bagus or x..just kita sedar siapa kita n selalu ingat yang kita ni bukan siapa2 pun...nama pun menumpang kat dunia sementara...so kena lah faham kita hidup untuk siapa...siapa yang kita sembah..