Friday, July 13, 2012

Senyumlah..Tak susah pun ^_^

بسم الله الرحمن الرحيم

senyum seindah suria..kan membawa cahya..
senyum lah dari hati..
dunia mu berseri..
senyum..kepada semua.
senyumanmu..amatlah berharga..



Antara kelebihan kita senyum ni banyak sangat..tapi aku hnya dapat senaraikan beberapa ja k ::

# senyuman adalah salah satu sedekah yang paling mudah untuk kita lakukan..lagi2 pada hari jumaat yang indah ini..jom sedekahkan senyuman anda,xmo buat muka masam..hihi

# Senyuman kita juga membuatkan orang disekeliling kita senang bila bersama kita..

# dengan senyuman juga rasa marah kita akan berkurangan sedikit demi sedikit...

# hilangkan tekanan?tarik nafas perlahan2 dan hembus..disertakan dengan senyuman yang       manis..insyaAllah..tekanan akan hilang..

# mngikut kajian..dengan senyuman ni juga kita boleh kurangkan kedutan2 yang terdapat di muka kita,ala2 awet muda la tu..hihihi

# pengaruh senyum ni sangat besar..contohnya bila kita senyum dngan orang lain,otomatik orang tu akan senyum kpda kita smula,so kan da dapat pahala kat sana,dapat juga eratkan sillaturrahim..InsyaAllah..




so tunggu apa lagi..senyum lah sekarang..mesti manis..smile!!!!












P/S :: jangan pulak ko senyum sorang2..tu da len pulak jadinya..hahhahahaha

kalau ada yang mau tambah kelebihan senyuman tu,boleh la komen kat bawah ni yew..



- Syukran Ma'Assalam -

4 comments:

Sue-Rya Qistina said...

ye ye. akak tgh senyum tgk gambar awk sambil baca n3 awk ni. hehehe. bkn susah pun nak senyum kan? tp slalu je bila kita senyum kt org, tp org tu wat donno or tamo senyum ngan kita. geram kan..huhuhu

dayangNoor said...

hihihi thnxs kak..malu pula..hahhaha..ermm apa leh buat kak,org camtu mmg bkerut ja muka dia,yg pnting kita da bsedekah kat dia,kan kan kan..hihi

Mira Adzlia said...

btol tu..snyum mmg satu sedekah...klu xsnyum, org mst label kte sombong....hehe

p/s : sy pun wat entri psl senyum kt blog arinih..same la kte :)

dayangNoor said...

Mira Adzlia : btol3..wah sama pula entry kita kan..msty suka snyum..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...