Monday, August 20, 2012

Salam Aidilfitri 2012


Assalamualaikum..

oh hye guys..lama sangat la haku x hapdate belog ni kan...masa posa2 pon aku teramat la bzy dengan jemputan bbuka puasa bersama menteri2 beso...besa lerhh bakal2 daten ni..ko hado??kakakakakakka....ok aku auta ja smua tu..so sempena hari raya yang penuh keberkatan ni..aku mau ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semuaaaaaa budak2 blogger yg macho dan cun,yg kenal or x kat aku..kan,minta maaf klau ada entry2 aku yg buat korang marah or bengang..

n buat member2 kat sekolah rendah..sekolah menengah..kolej..budak2 PLKN..aku rindu sngat ngan korang..selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin...


muka macho dari gua..raya pertama..^_^














P/s : raya2 jugak..jgn tlebih mkan lomang yew..nnti masuk keja tmbah comey pyah gak..hihihihi...




- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...