Friday, January 18, 2013

Inilah dikatakan i Am For You..

Assalamualaikum..

yooo..ada x yang rindu-rindu aku?ok memang xda...so "aku adalah untuk kamu"..tajuk bukan main macam lagu yg kat tv..padahal xda kaitan pon..

ni mau story sket..aku ni dedulu xda la suka sngat bebudak ni..yala..kekadang mengada ja lebih tahap cam mau sepak ala2 ronaldo..tapi betul la org cakap..benda yg kita kurang suka tu kekadang akan dtang nnti kita kena hadap la juga kan..




 Now aku da jadi sorang pendidik..Alhamdulillah..muka atas tu ada ciri2 sorang guru ka?hahah(pipi merah2 smbil tundukkan wajah ayu.. -_-' )..interpremkan buku..hikhikhik...

so korang boleh nmpak x apa yang bakal aku cerita ni...so dari xsuka now akulah orang yang paling bertuah sebab dikelilingi oleh bebudak hingusan ni..oh no...even kekadang dorang buat aksi bajet manja..tapi benda tu la buat kita tergelak n akan mnjadi topik utama kat bilik guru..(apa ko henget guru2 ni suka bgosip ka?no no no)wahhh ayat mengelak..hahahah



hamboi3..bila aku bagi keja sikit..mula la menongkat kepala..menguap...n same time ada pula masa  main robot2..kacau kawan..tapi kekadang aku biarkan..tapi xda la sampai kat buku dorang xda satu titik pun..kan..

n bila aku tinjau2 keja yg dorang buat..n time tu xda buat apa2..haa kluar pula la kuasa sailormoon aku..haih..n alasan yang selalu dorang reka *pensel patah..xda peraut..xda buku..n mcam2 la..



jadi guru ni..benda paling penting kena ready adalah SABAR..sebab apa?perangai bebudak skg ni xcam dulu2..yg muka blur ja tym blajar..ikut ja apa guru ckap (mcam haku la konon kakakka)..budak skg..ngko pkai tudung cecantik pun dorang tgur..n klau dorang xsuka ap ko buat pun dorang akan cakap.. straight to de point la konon..xda bkias2 nyer...*bangga gak kekadang klau dipuji..awwww*..hakktuii..hahahhaha...


nampak x..bila d ajak bgambar..bukan main lagi dorang..mngalahkan retis2 fofular..tapi tu la keadaan bila mghadapi bebudak yg gila gambo..sampai haku pon dorang x hirau da..sabo sesangat...interprem sunggoh... -_-'






ok...no komen..boleh agak x tahap kesabaran guru2 kat mesia ni ngan keadaan kanak2 camni..oh sweet sngat kan bila nengok guru2 marah ni kan..hahahahhahaha..gelak jahat..

for all my students..i ni xla pndai ngajo sesangat..tapi dengan ilmu yg sedikit ni i akan curahkan ilmu yg hado..yer...jadi saya disini untuk uolsss smua...lob much2..

(kalau student aku baca agak2 apa dorang akn pk ngan ayat tergedik2 over aku kat belog ni..hakhakhakhak...)
















p/s :: ok..2013 ni aku pegang kelas tahun 6..ohhh my students... 

- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...