Wednesday, February 6, 2013

Sepupu Vs Anak Sedara vs Cucu Vs Cicit

ASSALAMUALAIKUM..

kalau story pasal bila seluruh ahli keluarga kita akan berkumpul?opkos jawapnnya masa raya Aidilfitri..kan?tapi kali ini aku dan seluruh kerabat keluarga telah berkumpul dan bersatu di majlis perkahwinan sepupu aku pda hujung tahun lepas..

bagi aku kira tu satu kenangan yang paling special di tahun 2012..yala..sedara2 yang jauh dari utara selatan timur barat semua datang di kampung untuk satu majlis besar..wahhhh..setelah sekian lama tak jumpa..da besar2 sepupu anak sedara smua..hahahahha..

jum cikidaut keluarga besar i yang super duper the best...yo yo yo...

mimit(sepupu)-AKU- jian(anak sedara)-patim (sepupu)
nana(adik)-liana(anaksedara)-Nia(anaksedara)-jiji(adik)-wawa(anaksedara)
ternyata kami semua da bujangan..awwww...*kalau orang sabah cakap sumandak2 suda*..kakakakka
antara kami ni sorang pon belom berumahtangga lagi ..ehem..terasa muda lagi lerh tew..hahahhaha

ha yang ni pula kerabat sedara aku..tapi yang pakai songkok tu ehem..my big boss okai..

semua my anak sedara...yey..

ok..yang ni gambar khas untuk anda semua..agak2 budak kecik tu da rupa orang umo duaploh x gayanyerrrr..hahahahaha.. credit to nana n nia



keluarga adalah aset terbesar dalam kehidupan kita..janganlah memecah belahkan darah daging kita sendiri..tanpa mereka siapalah kita di dunia ini...peace yaw...












P/S : agak2 sapo pula yang akan berumahtangga tahun ni...blink blink blink...




- Syukran Ma'Assalam -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...